8/02/2013

唔試唔知做得

(編按:繼上次實習生阿冰唱衰導師阿絹講實習工作內容,今次輪到另一位實習生阿藍講下實習學到乜)

喺突破做咗一個幾月嘅實習生,雖然日日都對住導師阿絹,但係都好開心嘅。

以前未做實習嗰陣,淨係間唔中做下節目,寫下稿,開下咪,如果曳啲遲交稿,最多都係用個幾星期就搞掂。但而家唔同,要做多好多幕後嘅工作,要mix segment啦、錄音、構思新節目,有時仲要返埋星期六日outing,去嘅地方就嚟走遍香港九龍新界!而做得最多就係街訪。 要一提,阿絹除咗好成功咁訓練我地混音嘅技巧之外,同時亦都訓練咗我哋擁有幾尺厚嘅面皮!要知道出去做訪問,貿貿然走入人地間鋪頭話想做訪問,俾人拒絕嘅機會十個當中會有八個,仲要毫不留情趕你走,真係面皮薄啲都唔知點算!

 (藍在訪問小店)



不過認真,學到嘅訪問技巧真係唔少,多得阿絹成日叫我地出去做訪問,撞過幾十次板之後就慢慢會開始知道點樣設計問題、訪問嘅時候語氣或者用字有啲咩要注意,呢啲機會真係要做咗實習生幫手做節目先知道。而且做咗intern哩個月,我都覺得自己係成長咗,真係感覺到自己個責任重咗,除咗要mix好每個星期嘅segment,係要阿絹滿意喎!我嘅意思係要有交代 XD 要交到功課做節目,仲有要交稿啦,因為每日都對住妳基本上係走唔甩,我知我仲有稿未交,不過成長係要一步一步嚟嫁嘛,我會努力嫁啦。

因為做實習生知道咗更加多嘢,先了解原來平時阿絹係幾辛苦!我地淨係做少少嘢都嘆三聲,如果冇我哋幫手佢自己一個人做咪仲痛苦。不過,能力越大責任就越大,所謂能者多勞xd,而且成長係伴隨著痛苦嘅,冇咗我哋妳都一定得嘅,以後要加油阿絹!我會精神上同少少行動上支持妳嫁!

暑期實習生阿藍

沒有留言: