2/14/2013

究竟我想講D咩俾聽眾聽呢?


開咪真係唔係想像之中咁容易,由決定節目嘅題目,到真正嘅開咪,當中真係困難重重。由度題目開始就「碰門釘」,想講嘅題目,又被人講咗,又要諗D切合聽眾口味嘅題目,非常傷頭腦!跟住要揾資料同加埋個人經驗,往往搵埋一大堆資料,只有1、2單有用,而且仲要擺位擺得啱,喺適當嘅時候,淸楚咁將佢講出嚟。不過,我認為自己犯咗好多人都會犯嘅錯,就是事事希望盡善盡美,害怕失敗,次次臨交稿之前幾個星期,就已經開始寫稿,每次都想諗D一鳴驚人嘅題目,但最後都被人「彈稿」,心裡面都會沮喪,而我開始學識咗放開,接受批評!

不得不講嘅係,原來錄音室真係好舒服,温度啱啱好,空氣又流通,即使我係一個緊張大師,入到去,成個人都會放鬆咗,喺入面聽歌真係一流!不過都係講番開咪嘅時候啦!當時我真係好緊張,多得主持人比反應我,令到我愈講愈起勁,無咗緊張嘅感覺。事關我一緊張,咬字唔清嘅情怳就會愈嚟愈嚴重。不過開咪嘅時候,我成日會記住:究竟我想講D咩俾聽眾聽呢?呢個先係最重要。




2012年新新DJ C+

沒有留言: