2/04/2013

你份稿到底關聽眾咩事?



喺今次打稿的時候,我以為「孖咇雙睇」的環節只係把自己的故事及感想分享給聽眾,但係我就忘記了最重要的一點,就係「你想帶出什麼東西給聽眾」,所以在頭一次的稿中,我只係打出我的故事和感想,完全唔關乎聽眾和忽略想帶給他們的訊息,所以之後我便要重新再打一次,咁樣先可以令聽眾明白我想帶出來的訊息同意思。

因此,我認為寫稿時候應該要諗清楚你想分享什麼故事同感受,就好似導師成日講:「到底關聽眾咩事??」,要諗清底牌先好打稿。而喺開咪的時候,我發覺「孖咇雙睇」環節,同我上次第一次做節目的「愛恨香港100%」係有好大的唔同,「愛恨香港100%」好多時候都係由導師同師兄師姐問我問題。然後我就回答,而「孖咇雙睇」就不再是你問我答,而係要有好多對答交流,就好似兩個朋友傾計咁。除咗師兄師姐問我問題之外,我都會問番師兄師姐問題,咁樣先會令節目變得流暢,而呢個就係我喺今次做孖咇環節的感想啦。

2012年新新DJ 牛雜


沒有留言: