10/26/2012

訓練之後... #07:「記住自己點解入嚟,唔好比自己停下來」

(當經過八月、六堂密集式的訓練,新新DJ 突然發現... )


追夢征途完成咗第一部分啦!

首先真係要多謝幾位面試嘅導師們比個機會我入嚟。初初入去,一見到各位導師個樣好似唔係咁鐘意我。仲要樣樣表演爆咗時間。但最後都入到嚟。發現原來個個導師都獨當一面。多謝各位導師=]

仲記得當我朋友比個網址我嘅時間。諗過度過份錄音,戰戰競競咁寄。跟住收到電話去面試。最後興奮咁去到沙田。成件事好似係琴日發生咁。

兩個禮拜由零開始。第一次寫開咪稿,第一次腳震震入錄音室,真係好刺激,學到好多嘢。從前覺得嘅DJ原來比想象中辛苦、原來一份稿係咁難寫,原來呢個夢想唔係咁簡單易行。不過唔緊要!路從來都係難行。

DJ班嘅一班伙伴們!當做到辛苦,諗到頭爆都好。記住自己點解入嚟,唔好比自己停下來。同埋同埋~~仲有我搞下事咁嘛XD

我呢一個小小嘅後生仔,竟然可以擁有一個開咪追夢機會。無論未來有無機會踏足呢個行業都好。

完夢,無悔。



2012新新DJ飯桶

沒有留言: