8/06/2012

12' 實習生記 @11

DJ班,終於喺上星期四正式開課喇!

各位同學仔都好準時,有D仲早咗半個鐘到!太乖喇你哋!但由下堂開始,遲到機制生效架喇,一分鐘一蚊啊!如果你想幫我哋個錢箱進帳下,我哋一定唔介意嘅 :D


十點鐘,先嚟一個warm up game,互相認識下啦!

玩完就開始上堂喇!除咗坐定定聽導師阿絹講解下一D理論外,同學都要開聲講下嘢喎,就係讀正音稿同埋練習唔同嘅表達方法喇!

讀正音真係一件好難嘅事。當同學仔讀「講」、「恆生銀行」、「朋友」等等呢D字個陣,D懶音都出哂黎!大部分同學有懶音嘅原因,一係個口好懶、唔肯旭,一係就未發哂個音就已經讀咗下一個字。呢個練習令同學仔知道自己懶音有幾勁,返去真係要好好練習喇!



食完飯,就去錄音喇!我記得我第一次入錄音室嘅時候,緊張到爆炸,驚到連把聲都硬哂!雖然今屆嘅同學仔都話好緊張、好驚,但比起我當年,大家入到錄音室都好淡定喎!

錄完音,當然就到導師、師兄師姐比comment嘅環節喇!其實大多同學仔都係犯同一個錯誤,就係貪心!經過呢個下晝,同學都開始明白,做DJ唔係靠吹水架!

各位新新DJ,要繼續努力呀!:)


沒有留言: