7/07/2012

12' 實習生記 @4

記得兩年前,當我同屋企人講我想參加突破DJ班時,佢哋都問我:「乜你想做DJ架咩?」


咁又係喎,我由細到大都無諗過做DJ。我好少聽收音機,聽黎聽去都係嗰幾個節目。我講野都唔叻,成日講完都唔知自己講咩,仲要D懶音好鬼勁,講野個口可以完全唔“旭”個種。同埋我經常活喺自己世界,好少關心身邊嘅野、更加唔關心香港。可能你睇完都會問我:「你咁樣都仲報名?」

無錯,就係因為咁樣,我就更加要報名!
因為我講野唔叻,所以我想喺DJ班訓練下我嘅口才,起碼講野唔好一舊舊。
因為我有懶音,連個都可以讀咗,所以我想喺DJ班搞搞D懶音。
因為我想喺20歲前做一件威水事。喺電台開咪喎!唔係個個都有機會架嘛!
於是,我就扚起心肝去參加
DJ喇!


究竟我入咗DJ班,能唔能夠達成我咁多個願望呢?想知答案嘅話,就繼續留意我嘅實習生小記喇!但最實際嘅方法,就係參加DJ班,自己親身了解下、經歷下,你就會發現DJ班唔止達成你嘅願望,你仲會帶走更多野添!得返五日咋!唔好再諗喇,快D報名喇!!



「突破DJ課程2012」:

截止日期:2011年7月11日(三) [以郵戳為準]
查詢:2632 0736 梁小姐
詳情:www.uzone21.com/radio/dj
備註:參加者如獲邀面試,將於7月收到通知。


沒有留言: