4/06/2012

開咪後記:珍惜眼前人

啱啱做完第二次『孖咇。雙睇』,鬆一口氣lu ^^

三月中果陣,要交稿,諗住冇死啦,做過一次有經驗,只要諗好個題目就簡單啦!點知…原來仲有大把學問等我學呀 =0=



首先講吓chitchat位,好多時我哋都會聽到導師阿絹講要Detail D,我哋唔可以假設聽眾知我哋想講咩,但係要加多幾多細節入去先叫Detail,而點又為之多得濟呢?我哋真係要分得好清楚,我哋個故事重點係咩,例如:我嗰part係想由寵物嘅死,帶出要珍惜眼前人!清楚交代嘅應該係我同寵物之間嘅情,同埋我之後點珍惜,其他可以從略架啦!

冰的愛犬Bobo,是她自小的玩伴

之後金句嗰part,我同大家一樣,一開始都係到諗,咩係『串』呀(編按:『孖咇。雙睇』,第二個環節是金句語錄,由兩個VO負責,一個正正經經,另一個嘻笑怒罵串串貢),點先可以做到阿絹嘅要求(救命),但係我發現我自己好多時都會俾句金句入面啲字眼框住,一味諗住有冇得食字,或者用金句入面嘅字眼引申出嚟,但係其實唔駛架,可以天馬行空啲!唔明就聽下我果part啦XD

P.s.我果日把聲好沙呀 ><

2011年新新DJ亞冰(下圖左二)


聽聽亞冰與她的寵物Bobo的故事吧:

沒有留言: