10/13/2011

首次登場後感#2-問題男生

WoW!激動呀,開咪到今日我都未可以平伏到心入面個團火!第一次開咪真係好爽哈哈。喺同KK & 師兄夾稿過陣已經爆發咗好多笑料,就係呢啲笑料令我開咪嘅一刻一啲都唔緊張,仲搞到over咗哈。真正開咪同平時聽真係好大分別,因為好多嘢你要去留意。例如聽住op機嘅哥哥嘅指示,同其他主持嘅交流,唔好比份稿去框死咗自己,個口要大啲等等真係好忙架。最令我深刻嘅一句就係「份稿只係幫你,就算你份稿有好多點,都唔一定用得曬。留意主持嘅問題先係最要!」
當初喺到預備份稿嘅時候真係好驚…第一次收到KK回信嘅一刻真係好難受,KK真係好到肉Orz…不過就係咁先知自己有幾咁不足,寫嘢一舊舊,又唔具體。
今次我正正體會到過程先係最重要呢句說話。預備份稿嗰陣我不斷重重覆覆咁改稿,慢慢我開始問多咗自己問題,好似:「因為係病嘅過程學識咗好多事」咁即係學識咗啲咩? (具體啲啦大佬…)


有時會係咁自言自語,睇下夠唔夠具體,清楚等等…最後一句,有重播真係一定要聽同叫人聽,因為會發掘到好多自己嘅錯,咁先改到 =]

Karson
我專長係搞gap xdd
有人話似林海峰(我都想xd),其實我未似Karson lo ha

沒有留言: