7/12/2011

Noi實習記@5

經過多番電話通知後,相信大部分入圍面試既朋友都知道有兩個重點,分別係一分鐘既自我介紹同一分鐘天才表演。

聽到自我介紹,相信好多朋友仔都已經急不及待,想用一分鐘將自己所有事都講哂比我地知道。不過係限定左一分鐘之內,要講哂所有事其實無可能既。可能有入圍者會問「又要我介紹自己,又唔比我講多啲想點先?點解要set死一分鐘?」我嘗試幫下大家,啟發下各位入圍者既諗法啦。

無錯,一分鐘既目的就係唔比你講咁多,係為左考驗你取材同表達方式既能力,如果你運用一分鐘已經令我地記住你咁就成功喇。面試者可以諗下,究竟一分鐘走馬看花既介紹方式會深刻啲?定係一件事、一個重點既介紹方式深刻啲呢?(確實答案請自己判斷)

至於天才表演,只要記住你參加緊既係DJ班面試,DJ既性質究竟係咩呢?DJ擁有動人聲線唱到所有歌曲?DJ擁有驚人既樂器演奏能力?定係DJ係有自己想法更重要?(確實答案仍然係自己判斷) 各位甚至可以幻想,如果一個DJ要作一分鐘天才表演,究竟佢會啲咩呢? 答案我都唔知,不過係應該有趣啲、creative啲。

講左咁多其實tips已經比到盡架喇﹗希望幫到各位面試。亦都祝大家面試成功,我都好期待同各位上堂架,加油﹗

沒有留言: