6/27/2011

Noi實習記@3



今日坐係office位,感覺坐到條腰硬硬地,於是伸個懶腰先。抬頭一望,比我發現左隻豬。望住呢隻飛天豬,佢個冏樣就好似對住我冷笑:「你唔係宜家先睇到我下麻?」原來由我實習開始佢就一直係我頭頂,但係我竟然睇唔到。我諗點解我返左成個星期工,都唔發覺比隻豬係我頭頂飛,係因為佢顏色唔突出?唔係!佢太細粒?都成個燈咁大啦,點解我睇唔到﹗其實好簡單,只係我無留意工作環境…

我個人好遲鈍,唔淨止工作環境,連對生活逸事敏感度都不足,每日都比好多可以講既題材身邊偷走左。係腦入面既貨唔夠多,所以諗稿既時候往往有「R」爆頭都唔知寫咩好既情況。其實唔好話做DJ,只要想投身傳媒界,都應該多啲諗下身邊有咩事,可以講出心入面想講既說話。培養對事物既好奇心,對時事敏感度對傳媒人係好重要既,儲多啲彈藥係腦入面,到需要時都有足夠火力開火。

點先叫「有需要」既時候呢?唔知道。為左應付唔知幾時會殺到埋身既情況,我今日作出一個八公宣言︰我承諾係餘生,會毫不保留地去成為八公八盡天下事,不斷增加彈藥,希望愈來愈多想法可以同大家分享。多謝各位。
至於隻豬…我係唔會比機會你再笑我。

p.s 原諒我諗得太多,哈

重有最後9天,你還有機會成為今屆的新新DJ 的!

    截止日期:2011年7月6日(三) [以郵戳為準]
    查詢:2632 0736 侯先生
    詳情:www.uzone21.com/radio/dj
    備註:參加者如獲邀面試,將於7月收到通知。

沒有留言: