6/23/2011

報名DJ班絕密秘技#7(燕翎)

新新DJ呢度係一個「三好」地方:

1. 係一個好八掛嘅地方
解釋:我地都好鍾意聽你講屬於你自己嘅故仔同感受。
[當然最好要特別d,唔好俾我地咁易估中~]

2. 係一個好鍾意問「點解」嘅地方
解釋:你做/講/諗任何一樣嘢背後都會有嘅原因;
「點解要嚟申請做新新DJ?」
「點解你覺得你講嘅野真係代表到你自己?」
「點解你對呢個城市有呢個睇法?」[好似講得太多tim = ='']
總之一句講哂,「點解」呢兩隻字俾我地認識你更加深~

3. 係一個好好笑嘅地方
解釋:成班新新DJ師兄師姐都好鍾意笑,分分鐘喺你面試果陣又大笑又拍枱。
[好明顯係我上年親身經歷 XDD]
唔好俾我地嚇親就得,面試唔使太緊張,跟住我地一齊笑就得,ENJOY! ^^

希望呢「三好」特徵幫到你地啦^^
送多樣嘢:呢度唔「興」半途而廢,如果你唔想玩足全程,我唔介意同你講拜拜~

2010年DJ燕翎


相關文章:
新新青年互助委員會

沒有留言: