8/09/2010

10' 實習生小記 - 第23回

上星期四嗰堂請嚟我哋嘅師姐,現新城電台節目助理Phoenix教大家做資訊節目,
分享咗好多寶貴嘅實戰經驗,唔知大家又吸收到幾多呢?



Phoenix 師姐的講課很用心,亦不時向大家提問,讓大家多思考。




相信哩堂大家都獲益良多!! 當然少不了同Phoenix 師姐來個大合照啦!



我記得嗰日大家一返到嚟,就係咁對住自己份稿讀讀讀。
緊係啦,大家warm up完就要去為1分鐘資訊節目錄音嘛。

作為旁觀者嘅我,睇得出大家都好用心選材,搵資料,
聽得出你哋係有返去練過,讀過...
相信你哋都花咗唔少心機預備呢!

哩次再入去錄音室,大家都已經淡定咗好多,yes
讀稿亦順咗,對自己嘅信心亦多咗!


聽日嘅talk show相信對大家又係一個新挑戰,
你哋要努力呀!!wink


P.S. 請大家記得準時10:00到呀!! 你哋明o架啦,時間就係金錢!
哈哈!!當然,我唔介意大家做善長仁翁,令我哋進帳一下嘅!!devil


明天見!!

Angel =]

沒有留言: