7/15/2010

10' 實習生小記 - 第17回

琴日終於截止啦!!


有個重大的消息宣布:

今年DJ班嘅報名人數創歷史新高,有近一百人報名參加!!

恭喜!恭喜!laugh


呢兩三日,大家都好踴躍寄信嚟!
我o地琴日就一口氣聽咗4x 個demo,

真係有點吃不消,
聽得出部份朋友仔果然係有聽我o地俾嘅tips喎!
真係老懷安慰...crying

話雖如此,現實係殘酷o架!!!!devil
我o地依家都仲篩選緊,決定入圍名單。
因為入圍面試嘅面額,只有4x 個 !
即係話,有一半嘅朋友仔要被淘汰喇! crying
真係對唔住,出局嘅朋友下年努力啦!

而有幸入圍嘅朋友仔,
你將會喺未來7天,
收到我o地嘅電話通知你有關面試嘵安排!
記得將個電話差好電喇!哈哈!

至於落選嘅朋友仔,
我o地係唔會特登打返俾你o架! (可憐><) 你o地會喺8月中收到我o地嘅落選通知,退返張票俾你。

另外,交現金嘅朋友仔,
我o地會都會喺8月通知你親身上嚟突破領回你的錢,
辛苦你了!

根據經驗,聽日仲會收到一批遲來的信,
對唔住喇!!
遲就係遲,我o地係無情講o架!! (冷血的!><) 我o地係唔會接受你o地嘅申請o架。

同大家share件奇事丫~
今日收到一封好奇怪嘅信













我o地收信嘅時候,發現個信封大有個好大嘅洞,
至於點解,我o地就真係唔知道。
呢個參加者好慘,唔見咗隻demo...
所以奉勸大家寄野要小心d!!特別係寄d重要嘅野。
(建議下年寄demo的朋友仔,最好寄CD-RM了。冇咁易惹人犯罪嘛!)

Angel =]



沒有留言: