6/17/2010

10' 實習生小記 ~ 7*

今日同阿絹繼續聽大家寄嚟嘅demo。

請大家唔好怪我太直,我只係想幫吓大家點樣可以做好D隻demo...
就算真係咁唔好彩,今年唔能夠入圍面試的,下年可以再做好D,再接再厲嘛!

其實我冇咩tips俾到大家,只係講返少少我聽demo嘅感覺。

大家希望自己嘅入圍面試機會大D,就多D由評審嘅角度出發。
你諗吓,評審一日聽咁多demo,如果個個自我介紹都係講D「阿媽係女人」嘅嘢,
你話係咪會好悶呢? 所以,大家真係要俾D心思,加D創意,諗諗點可以令評審有耳目一新,突然俾你嘅demo「叮」醒咗嘅感覺!

當然唔少得嘅係喺內容方面落D功夫,都係o個句啦,如果你真係咁想入圍面試,
至少俾評審感覺到你對DJ班嘅熱誠丫~係咪? 如果你講到可有可無咁,
我o地俾你嚟面試,就實在太對唔住o個D真係勁勁勁想入DJ班嘅朋友仔喇!

期待聽你o地精彩出眾嘅demo呀!!

今日收到一封來信,入面有3張報名表格,3隻demo,不過得1張支票!!
上面寫咗$2700,即係3個人加埋嘅費用,(你無計錯數,我唔係話你寫錯咗)
不過,大家要明白如果你不幸地入唔到DJ班,我o地係會退返張支票俾你o架!
如果得其中一個朋友仔最終可以入DJ班,其餘2位唔入,咁我o地應該點處理你張支票呢?

所以,千萬唔好幾個人寫埋同一要支票,分開返寫喇!



Angel =]

沒有留言: