6/03/2010

10' 實習生小記 ~ 2*

今日學咗好多好多新o野呀!!

一朝早去咗為<<乜都走音合唱團>>錄音,
無錯!係錄音,我真係冇諗過原來我係參與錄音o既一份子。
雖然只係三四句對白,但係原來一D都唔簡單!
對冇咩演戲細胞,加上充滿懶音o既我,確實有難度!
幸好,得到米高同絹的指導,總算過關了。哈哈~
原來錄音都幾好玩丫!

接落o黎,就識咗個新朋友,佢叫 "Mac機"。
佢真係令人又愛又恨,個介面靚,但係操作上又有點難,唔係好慣,
可能係因為我已經同Microsoft建立咗深厚o既啦!
不過,我相信我同佢會做到好朋友的!嘻嘻~

下晝,我o係錄音室不停聽住剛剛錄好的demo,
聽住自己把聲o既感覺好奇怪,但又好攪笑!
之後,幫段聲做fading,真係睇阿絹整就好似好易,
到自己埋手真係有D不知所措。
只好憑notes同記憶去做,希望快D上手啦!


Angel

沒有留言: