12/15/2009

新新DJ正式開咪!

以下嘅說話,就係今次開咪最最最最大嘅感受喇!

今次係自我介紹之後嘅第一次正式開咪,緊張嘅感覺已經消失~隨之嘅係興奮嘅心情!八點五分,節目終於都開始,等待住第一節嘅完結,心入邊不停喺度諗「快d,快d,快d!」 係要佢地講嘢講快d,而好想時間過得快d,可以等我再一次係大氣電波入邊發聲~一路等待緊嘅過程我就一路係度行嚟行去(可能係我唔停得落嚟唧 =.=”),直至到我要準備,先乖乖地坐定定~

今次講嘅題目係畢業,同上次唔同嘅係今次只係得番我同阿絹2個人最大嘅分別當然係我死咗有阿絹救,但阿絹死咗呢我就好難救 =__= 綵排嘅時候就出現咗依個問題喇~我比唔到位阿絹落去下一個point~咁點算好呢? 最後我嘅決定係用一個最原始嘅方法,就係問番阿絹嘢!我承認係我處理得唔好,但都好彩件事仲run到!

而最最特別嘅地方就係依句對白:

「依家嘅時間係晚上八點四十八分,室外氣溫廿一度,相對濕度係百份之八十四」

我第一次做咗天氣先生去報時同報天氣!原本喺八點嘅時候,阿絹已經問我地有無人想報,但就果個時刻就見證住阿絹報天氣果陣炒咗次粉 =__= 即時信心大趺,但Janet依位女孩子仲咁有信心去試!咁我無理由失禮男仔咖嘛!到八點四十八分果次又有機會報喎!咁就緊係即刻同阿絹講我報喇!好彩都叫順利過關唧!

總括今次都係不過不失咁,希望下一次可以比今次再有進步!

PS:回水之路又前進咗一大步喇XD

09新新DJ Zero

註:Zero在12/12開咪,主持「關二歌」環節

沒有留言: