10/06/2009

開咪後記#3

Take it serious? 相信每位新新DJ,包括我,o係第一次開咪前都一定十分緊張。無錯!當自己好重視一件事情,往往就會有此感。

我記得o係開咪前兩星期,我已經覺得非常緊張,怎說還是第一次,當然咩都想講,將自己身上所有覺得好o既o野show出o黎喇。結果……被彈稿了,原因係太貪心,講好多o野,搞到兩頭唔到岸,忽略最基本學o既uniqueness。

到o左開咪日,又因為太過緊張,練習時嘴巴打結,說話不清,正如導師亞絹同KK話齋︰「仲未放低到身段,要豁出去!」。幸好佢地幫我“勒緊韁繩”,o係開咪一刻總算順順利利渡過。

真的!太serious太緊張會影響表現,所以有時何不學習一下Bat Man 裡面個小丑咁話︰「Why so serious?」。那些緊張只適用於作為之前準備o既一種鞭策,以後一切事,用平常心去面對吧!

09新新DJ Candy

聽聽我做節目:mms://media.uzone21.com/radio/20090919c-1.wma

沒有留言: