10/01/2009

新新DJ隆重登場--Zero

on air嘅紅燈著起,就代表我嘅聲音將會喺大氣電波入邊發送,望住個咪,大大力咁吞一啖口水,深呼吸,耳仔入邊聽到嘅就係「新新DJ隆重登場」嘅jingle,喺依一刻,一直等待住嘅壓力一次過咁釋放曬!喺96日, 完成咗我人生嘅其中一個階段,成為咗我人生嘅其中一個轉捩點,實現咗我想係電台入邊透過大氣電台同市民、朋友去分享自己經歷嘅依個夢想,曾經腦入邊幻想嘅 片段,依家係現實之中實現!心入邊多咗嘅唔係充實嘅滿足感,而係一種興奮,同期待嘅刺激感!我唔希望依一次就係我電台生活嘅終結,相反嘅我好希望係我電台 生活嘅一個開始!

開咪嘅果一剎那,我淨係感覺到我、KK同阿絹3個人,喺度圍住我地嘅話題而傾計~腦入邊諗D咩?心入邊諗D咩?甚至乎喺果陣我地講過D咩?係ON AIR 燈一熄果一刻,我可以答你係完全唔記得,但好肯定嘅就係我好享受依個過!.果種感覺就好似你夜晚同一班朋友係營火堆前邊一齊傾計,咩都傾,咩都玩,直至到大家都筋疲力盡先停,唯一唔同嘅,我諗就係營火會嘅人數點都係有限,但係今次開咪有聽我講嘢嘅人,一定係我一世人參加營火會都唔可能遇到嘅人數喇!

09新新DJ Zero


聽聽佢做節目:mms://media.uzone21.com/radio/20090926a-1.wma

沒有留言: