8/26/2009

新新DJ餘生記

上完六堂,對好多事情o既睇法都改變o左,當中包括對自己o既睇法都有改變。一直以為自己把口好「掂」,唔係﹔一直以為自己表達能力好好,都唔係。上堂要交o既功課,都令我慢慢了解到自己有咩優/缺點,令我明白到自己有咩地方需要去改進。其實六堂o既DJ課程只係好基本o既訓練,但係足夠令我明白DJ並唔簡單,比我想像中o既難做…再更加難做,做DJ要見人所不見,聽人所不聽,講人所不講。

上堂o既時候,聽過一句說話:「當機會真係o黎到,點解會係比你?而唔係其他人?機會只會留比準備十足o既人。」

我自己其中一個改變:一直以為自己對任何事係三分鐘熱度,唔係!當機會來到,我都要準備十足,去捉緊一個機會!彈稿咪彈稿,我唔驚你!因為DJ就係我夢想!

09新新DJ 亞NOI

沒有留言: