8/24/2009

09實習生小記#36

最近總聽到很多身邊的人說,「啊,我想學剪片…」、「我想學photoshop」、「我想學xxx」、「我想學ooo」。
但係,永遠就得個「想」字(同我o既減肥大計一樣得個「肥」字無個「減字」=.=)。成日都話「等到暑假果陣,我就會去叫xxx教我嫁啦…」。

其實想學一樣野,好難咩?
點解一定要「擇日」去學?點解一定要人地教?拖下拖下,拖到最後,永遠都學唔識,永遠都淨係等。

互聯網發達,好多野都可以搵到。其實現代人想學野,真係好方便。尤其當你想學一d程式點用,就更方便!網上有好多教材,圖文並茂地一步一步教你如何去做、如何去用,連上網搵一搵都懶?咁其實你係咪有心學嫁呢?

就算上網搵唔到,自己去試下都得啦掛?其實掣咪又係果幾個,想學photoshop,自己求其搵張圖做sample,逐個effect按入去試下,總會學到一大半啦掛?但永遠都只係等人教,自己完全郁都唔郁、試都唔試,難怪永遠都淨係得個「等」字。

學會自學,不要一味只靠別人吧。


Karen

沒有留言: