6/17/2009

09實習生小記#8

呢幾日陸陸續續都收到大家寄來的報名表,亦都已經分批聽咗部分demo,喺呢度有一個問題想問吓大家,就係:你覺得我哋點解要大家寄demo過嚟呢?

2分鐘嘅自我介紹,你又會講d咩呢?講吓自己個名、背景、興趣等等等等?我哋收到你嘅demo,當然唔係淨係想知道你叫咩名鍾意D咩咁簡單,我哋要知嘅係你適唔適合讀DJ班,同埋你有冇HEART去讀。

點樣先算係有HEART呢?首先你要諗嘅係,我哋收到嘅DEMO隨時有百幾二百個,你點樣令自己嘅DEMO變得特別,令我哋呢D聽DEMO嘅"評審"可以對你另眼相看呢?有D人可能會覺得加咗音樂就叫做PRODUCTION,不過其實加音樂只係好基本(當然其實仲有好多人係冇諗過音樂呢回事),你要加一首關事嘅音樂,同埋要掌握D節奏,又或者可以別出心裁搞搞新意思,我哋先可以喺咁多個差唔多嘅DEMO入面,覺得你有D諗頭。如何令自己變得突出,應該係你錄個DEMO時第一個要注意嘅地方。

另外,好多人喺DEMO入面講自己對做DJ好有興趣,所以覺得參加咗DJ班之後可以學到D咩、做到D咩………當然我哋期望你會喺DJ班可以學到好多有用嘅知識,但你想唔想學嘢並唔係我哋會唔會收你嘅條件。

奉勸大家一句:「不要問DJ班能為你做什麼,要問你能為DJ班做什麼。」


實習生

Karen =)

沒有留言: