6/12/2009

09實習生小記#6

大家都應該知道,如果報咗名參加DJ班之後,除咗要寄一個2分鐘嘅DEMO過嚟之外,仲要喺七月底進行一個INTERVIEW。

不過,其實INTERVIEW唔係七月先開始,而係從大家寄信嚟果一刻就已經開始緊嫁啦。

例如大家打電話嚟查詢,飛左去留言信箱嘅時候,我哋亦都可以睇得出大家講嘢清唔清楚、有無條理。我哋唔認識大家,一日亦會接到好多個電話,不過從留言就可以睇出一個人嘅說話技巧。

有人會講到唔清唔楚、講到超級快,其實…我哋唔係奉旨知道你叫咩名、電話幾號嫁嘛,所以你求其講吓,我哋聽唔清楚,就覆唔到你。我哋其實好歡迎大家打嚟問嘢,亦都好樂意答覆大家,不過如果你無誠意問,我哋亦都無辦法答到你。


另外,亦都希望同學仔可以盡量交支票,而唔好交現金過嚟。因為一旦interview唔成功的話,我哋會將支票寄番比你的,如果係現金嘅話,處理上就會有d麻煩~可能要你哋自己上嚟拎番添。所以希望同學仔可以盡量以支票的方式交錢啦。


實習生
Karen=)

沒有留言: