6/10/2009

09實習生小記#5

近排陸陸續續都收到唔少報咗名讀DJ班的同學仔寄嚟嘅DEMO,同時又有好多想報DJ班嘅同學仔打嚟查詢DJ班嘅情況,今日就想同大家分享吓。



想報名DJ班嘅你,錄完DEMO之後會放喺咩野到寄過嚟呢?會係MEMORY CARD、CD-R定係FLOPPY呢?
MEMORY CARD當然就係最先進嫁啦,裝得多D、質素又好D,不過各位寄過嚟之前要先掃吓毒,唔好變成「帶菌者」啦!
至於CD-R,應該就係最普遍嘅方式,而且對大家嚟講應該都係最方便同最簡單嘅方式。
而FLOPPY呢,wow,其實而家D電腦都好少附有磁碟機A了,當然我哋都會有辦法聽到,不過而家科技進步,燒隻CD其實咪仲方便!FLOPPY嘅壞處同時又包括咗佢易壞又唔穩定嘅「體質」。



所以大家如果真係冇辦法,要寄FLOPPY過嚟的話,最起碼都要搵個盒入住佢,否則喺寄到過嚟嘅途中唔小心被壓一壓、跌一跌,我哋收到嘅時候都只能夠對住隻READ唔到嘅FLOPPY望而興嘆啦~~~
大家錄個DEMO錄得咁有心機,當然都想我哋可以清楚咁聽到你哋精彩嘅表現嘅,係咪?所以,用個好D嘅方式,為自己嘅DEMO做足「安全措施」,對自己好D~~~

另外,如果同學仔想打電話嚟查詢,但咁啱我哋又冇人聽,飛咗去留言信箱嘅話,同學仔記住留低口訊,講低自己嘅姓名同電話。不過記住要講慢D、講清楚D,尤其係電話號碼,如果唔係我哋就好難可以CALL BACK番你嫁囉~

各位未報名嘅同學仔~~快D嚟報名啦~~記住6月12日前報名嘅話會有DISCOUNT喔~~

實習生
Karen=)

沒有留言: