7/24/2008

新新DJ實習記*7

好耐無寫實習船喇~
呢排忙咩嘢?
咪就係為「突破DJ訓練課程2008」作好準備囉!
我嘅首要任務就係打比入圍嘅參賽者,
通知佢地嚟面試喇!

相信接到由我打出嘅電話嘅朋友,
或多或少會發現我係傻傻地嘅!
仲有好幾位朋友話我好funny,
唔係啩,咁都比你地發現咗!?
Anyway,你地都應該舍咗你地要知嘅嘢啦!係咪先?
期待星期六同你地見面,面試要加油啊=)

其實係通知參賽者嘅過程中,
發生咗一件有趣嘅事,
就係有一位入圍者竟然自動退選,
由於當初同佢通電時佢問咗我好多嘢,
d反應仲幾好笑,
所以我對佢印象真係好深刻,
知佢退選後又無理由無啦啦打去問佢點解要退選架嘛…
點知事後又因為我工作上撞了少少板而不得不打返比呢位人仔,
最後我地傾傾下仲做埋朋友!

陳小姐~我知你有睇我地個blog架!

唔好忘記你話下年要參加返架播!

呢個DJ班帶給我的真的愈來愈多,希望嚟緊新一屆嘅新新DJ都會有更多嘅得著啦!大把挑戰等住你地啊!所以…加油啦!

新新DJ Ceci

沒有留言: