6/20/2008

新新DJ實習記*5

突破青年村環境好(不過真係有少少唔就腳= =),
d同事仲好=P
我自覺大家愈嚟愈似一家人呢~嘻^^
為咗拿出友誼嘅見證,我好將我係屋企未瞓醒嘅look帶埋返公司~
(路人:你自己懶,要瞓到最後嗰一刻,就唔好多多藉口啦!)
哎啊~點都好啦!不過尋日我就唔敢用呢個look出門口喇,
事關尋日「有客到」!

呢位客人叫做勞小姐,係明報嘅記者,為人開朗又有點害羞~
係嚟訪問我地嘅DJ課程嘅!
佢訪問完絹就走咗入嚟睇我mix嘢…
佢一見到我就話:「祝你成功呢!」
初初我真係一頭冒水,摸不住頭腦,
後來經過絹嘅解釋,因為勞小姐知我將來想入電台工作,
所以就想祝我成功,
哇!真是一個善良嘅人呢^^
咁我緊係即刻回佢一話:「多謝!希望承你貴言啦!」
有人鼓勵我當然好開心啦!(我份人真係好易開心架咋~hehe)
之後我就開始同佢討論丹田發聲(不過其實我只係識用丹田笑架咋播~哈哈)
Anyway, we do have a nice chat^^

丫~係喇!順帶一提~今個星期六嘅節目真係我嘅全包宴啊!
第一次出哂嘅兩份稿、食什麼嘅mixing、Rundown同開咪都係我包辦~
成件事太興奮!
請大家多多支持我地今個星期嘅全女班呢^^
星期6晚8至9~請收聽FM997嘅新新青年互助委員會啊=)

新新DJ Ceci

沒有留言: