6/25/2008

新新DJ實習記*6

唔知大家有無睇過American next top model呢?

話說有日我係度做緊mixing嘅時候…

亞絹走嚟同我講:
「你知道嗎?妳而家就等於參加緊American next top model,
都係以week計咁去挑戰一D task,而且會愈嚟愈難,
而我對妳嘅要求都會愈來愈高!所以…Ceci妳要加油啊!」

雖然呢度並唔係真係搞緊仿「American next top model」
嘅「somewhere next top DJ」大賽,
而呢度又無其他參賽者,
之但係我並唔會因此而無哂推動力架播!
因為要贏人先要贏自己,
所以我就係我自己嘅對手喇!

其實要同自己「過唔去」並唔係一件易事,
要過得自己嗰關,
同mixing講嘅feel一樣,
都係一樣好虛嘅嘢。
因為無人話你知個標準係邊,
但係點都好,
我要求自己嘅係:
一次做得唔好唔緊要,
但我要睇到自己一直咁進步落去!

尋日,我又完成咗一個new task,
就係整promo,
又學多咗唔同嘅mix法呢!

雖然我而家仲未可以同mixing進入熱戀期,
但係我feel到佢開始慢慢接受我架!哈哈~

我期待住任何一個新挑戰,同埋一個不斷進步嘅自己=)

新新DJ Ceci

1 則留言:

匿名 說...

MIXING只是技巧,重要的在於你的節奏感和音樂感﹗不要本末倒置啊﹗