6/05/2008

新新DJ實習記*2

所謂進階實習,
即係我要更深入咁去接觸同了解《新新青年互助委員會》嘅製作同運作…
而家我已經返左幾日工,
我發現到原來做一個節目真係一d都唔簡單!
原來之前大半年我所知嘅所做嘅都只係冰山一角@@
一小時的節目,
因為有segments嘅關係又要錄音又要mix同edit,
加上我地嘅DJ班同學仔又唔係交稿交得咁踴躍,
(OKOK~我認我曾經都係好唔踴躍嘅一員>.<)
係一星期要出一份「食什麼」同「全包宴」底下,
無大家嘅稿,
成件事真係更趕…

曾經我諗過DJ班咁多人,
自己唔交總有人交,
或者又比下藉口自己話自己忙所以比自己遲D交,
多我一個唔多少我一個唔少啦~係咪先?
而家發現有咁嘅心態嘅人可能真係唔少…
我自己都有反省架!
當初又係自己言之鑿鑿咁話要學野,
最後又寫得唔多稿,
所謂熟能生巧,
寫得唔夠又點巧呢?
難得有一個平台可以同人分享自己寫嘅野,
我就用一個「忙」字同一個「懶」字而去放棄佢…
其實問問自己寫一份稿又有幾難又要幾多時間呢?
平時因為我地唔把握機會交稿,
無稿時就要絹頂上了,
加埋production真係趕到呢…
拿拿拿~到呢個時候我個感受係特別深架!
而家我終於完全明白亞絹平時點解成日叫我地交稿喇…

而我係呢度,,,都想同大家講句~交稿啦伙伴們~~~~hehe

新新DJ Ceci

沒有留言: