5/13/2008

新新DJ炒粉記

星洲炒米我就唔多食, 但係開咪「炒粉」(電台術語, 即出錯) 我就試得多:

我試過把聲完全唔入咪…

我試過對住份稿都讀錯, 自創「鈣具」呢個term…(人地份資料大大隻字寫住「珍珠末所含有的鈣具有咩咩咩嘅功效」, 我竟然走去話「鈣具」呢樣嘢有咩咩咩嘅功效, 你話死未 =u=)

我試過笑爆個咪…

我試過報天氣睇錯字報錯嘢, 仲要大庭廣眾講: 「呀! 唔係!」

我試過炒嘅粉實在太多…但係我同自己講過: 炒過嘅粉唔可以再炒! 之但係, 我次次都好叻咁炒出唔同口味嘅粉 >.<

好感謝包容我係咁炒粉嘅亞絹, 不斷比我開咪嘅機會, 好讓我從炒粉中學習XD

我會繼續努力的!
新新DJ Ceci

沒有留言: