12/28/2007

One Leg Kick開咪記#3

哈佬,大家好!要同大家打個招呼先!自覺失蹤咗一排 *負能量咗幾星期呀陰公...有同情心就問候下我啦*
hea吓hea吓發現,原來得我一個未寫「One Leg Kick開咪記」!係時候要浮返上水啦...


話說錄錄「心S.E.E S.E.E.深思思」嘅前一晚,我,Ceci,亞絹,Ernest係M記傾緊我地嘅進度。之後被分配寫少少戀愛中嘅"酸"嘢。諗諗吓嘅時候,Ceci同 Ernest開始講起Ceci果晚做咩唔開心起嚟。人都係八卦架啦,有嘢聽緊係聽吓啦!原來係感情事...噢...(雖知我都係被情所困) 於是愈聽愈心酸,可惜...酸到咩都寫唔出...


到實戰嘅星期六...只可以話出曬事。都唔知係攰,係眼訓,係失魂,定係輸波唔開心 *錄音之前我去咗大球場打決賽!但係輸咗,不過都係咪好威先?哈哈* 係繼續被情所困,定係發神經,定係唔知咩事...份稿嘔唔到、搞到有一個segment錄唔到、聽咗十幾次都唔知個rundown係點、op機慢十拍、開咪時連牌子名都講埋…呢個粉可真炒得大!


果日Apple病咗,我又唔知做咩嘢,好彩有狀態大勇嘅Ceci頂一頂,唔係嘅話,我地呢個組合可能已經被拆夥了,哈!


順帶一提:
近日常常感覺寫稿未能得心應手,句子唔通,諗嘅嘢又表達唔到,再加上大腦便秘,可以一坐十個鐘但零橋零進度,可以點搞呢…?


07新新DJ Cow

沒有留言: