10/18/2007

開咪記

何其壯觀同何其慘烈係我第一次on air之後嘅感覺。緊張,唔入咪,甩嘴,吞口水,搭唔到嘴咩都出曬嚟...

7:00pm去到新城做briefing,其實一路都好好地,心情輕鬆愉快。心諗無死啦,驚都唔識驚,一定順風順水啦!

點知...入到直播室,都仲未識驚,更加一take過途中只係唔小心吞左一啖口水完成自我介紹。
點知...仲未出事,放下心頭大石,起碼自我介紹無炒大粉。

點知...出事啦,KK問咗我一個問題,正想答嘅時候...d血無啦啦極速bump曬上腦,而且好似比人封喉咁,講嘢講唔出...成喉嚨都係口水...原來緊張呢家嘢,係唔會有先兆而且係話嚟就嚟...之後...都無嘢可以同大家分享,因為我已經無再出聲...

第一次on air就咁就炒了!喺度勸喻仲未開咪嘅同學仔,記得開咪前一定一定要預備吓要講嘅題目,唔係就會好似我咁...一滴墨水都無就走入去...


結果粉是炒硬的

新新DJ Cow

沒有留言: