10/08/2007

奇蹟

究竟呢個世界有無奇蹟?

如果有…又會有幾多個呢?

如果有…又會唔會發生係我身上呢?

一直以來,我都好唔鍾意答假設性嘅問題。因為我覺得好無謂,與其去花時間諗呢D咁虛嘅嘢,我會prefer實幹多D......

其實我都有諗過咁樣個人係咪太現實,太唔天真,太唔可愛…而我比自己嘅答案係:「時間係Limited! 係唔等人架! 都係實幹D好!」Fine~我明白我D思想已經開始變到唔太似一個年青人,諗嘢也愈來愈現實,做嘢又愈來愈講求:「最緊要穩陣!」

無錯~我不嬲都係嗰d唔敢賭錢唔買股票嘅保守穩健派……但係呢期我好似有少少改變bor! 最近,我為自己定咗個目標,我想將不可能變成可能,我想創造奇蹟!

其實講到奇蹟又有少少誇張嘅! *拿拿拿~我無講到係神蹟都叫做含蓄咗架喇!哈哈*
不過要達到呢個目標對我來說有一定嘢難度! 我唔想得個講字,我想做出來!所以我10個月後先話比大家知呢個目標究竟係咩啦! 哈哈~我想以達到呢個目標來證明人係不可以看輕自己! 我們的潛能是很大的! 只係…未發揮出來吧!

試想想,其實我地能夠係千萬競爭者中脫穎而出,順利成為胎兒並且出生,已經係一件不可思議嘅事喇! 所以大家都不要看輕自己的力量,努力達到自己的目標吧!

新新DJ Ceci

1 則留言:

匿名 說...

突破匡匡,衝出自我,不要只問How同Why,要學會問Why Not,才能實踐個人多元智能,亦是電台人/Media人需具備的條件。