8/30/2007

DJ班餘生記 4

6堂嘅DJ班咁就上完咗喇~

每日7個鐘, 扣減埋食飯 +玩game+發夢+遲到嘅 時間, 都應該有5個鐘係聽書嘅…… 哈哈
而o係呢5個鐘入面 , 有笑聲, 嗌救命聲, R 頭聲, dum地聲, 仲有撞咪聲~XD

我諗我應該係R頭聲同嗌救命聲最多…因為我d 稿成日都寫得唔多掂, 要臨時臨急再諗過……偏偏係呢個咁急嘅 時候, 我個腦通常都係唔見左架!!! 所以就會係咁嗌救命同R頭… =.=

雖然我講到好似好慘咁, 但講真, 學到嘅 野都唔少 (以6堂 × 7 個鐘 = 42個鐘o黎講 ) 起碼知多左有關電台嘅野~不過我更期待嘅係之後 meeting, 同埋同佢地做節目所學到嘅野! 我諗我會好enjoy未來呢一年同呢堆人相處嘅 時間~ ^^ (好似賣緊廣告咁….=.=)

Derek

沒有留言: