7/03/2007

怎樣過暑假

某日聽見一個電台節目訪問數位DJ過去是怎樣過暑假, 令我想起自己過去10多個暑假......

暑假可以說是我充實自己, "實現一d o野"的時間, 過去的暑假, 我學過o野(如: 籃球, 普通話, guitar, hip hop), 又玩過o野(如: 義工), 同埋做過o野(如: 暑假工, placement), 當然唔少得參加o左突破DJ訓練班啦!!!(亦是我最難忘的暑假之一)

現在回想過去的暑假還有不足, 如果早d儲多d錢, 可以去埋日本, 台灣, 泰國etc...交流團(起碼離開香港1星期或以上)仲好!!! 雖然返工都可以去旅行, 但最好的朋友始終在讀書時...另外..返o左工, 邊可能個個friends可能一齊放假去旅行先???.....仲有...返暑期工返得唔夠多...無咩工程經驗..好難搵長工

有暑假的朋友, 好好plan做咩, 這是"達成心願的時間', 請珍惜, 不要虛渡!!!!

Kitty

2 則留言:

匿名 說...

我好鍾意呢句" 又玩過o野(如: 義工) " ,咁你做義工係咪玩o野先?哈哈哈哈﹗

匿名 說...

你的暑假真豐富, 回想我過去的暑假, 多是吃喝玩樂訓覺抄功課~你真識得為將來打算~呵呵!